طراحی سایت در همدان | فروشگاهی، شرکتی، شخصی (وردپرس + کد نویسی)

طراحی سایت در همدان

طراحی سایت در همدان جزو یکی از مشاغلی است که اغلب مردم برای کسب و کار خود و یا مواردی دیگر به آن نیاز پیدا می‌ کنند. امروزه به دلیل پیشرفت در دنیای تکنولوژی بسیاری از مشاغل به شکل اینترنتی درآمده و دیگر به صورت سنتی فعالیت نخواهند داشت به همین دلیل حرفه طراحی سایت رونق بسیار زیادی نه تنها در این کشور بلکه در جهان پیدا کرده است. در ادامه می‌ خواهیم بیشتر به جزئیات این حرفه بپردازیم و شما را با حرفه طراحی سایت در همدان آشنا نماییم.

آژانس دیجیتال سورینا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 300 سایت موفق توانسته است یکی از بزرگترین آزانس های تبلیغاتی در ایران باشد، جهت نمایش نمونه کارهای به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

طراحی سایت کشفی جدید در حوزه اینترنت!

سوال اصلی موضوع طراحی سایت است که چرا امروزه آنقدر مهم شده است و چه کاربردهایی برای ما دارد؟! طراحی سایت در همدان به صورت کاملا حرفه ایی انجام داده می ‌شود اما این حرفه چیست و از کجا آمده مبحثی ابتدایی است که هر فردی باید در خصوص آن اطلاعات داشته باشد.

در خصوص تاریخچه جذاب طراحی سایت باید به این نکته جالب اشاره نماییم که اولین وب سایت جهان در سال۱۹۹۱ میلادی ساخته‌ شد و البته حاوی هیچگونه تصویر گرافیکی نبود.

طراحی سایت که اصطلاحا به آن website design نیز می‌گویند به طراحی و ساخت یک پایگاه اینترنتی جهت فروشگاه کاری، کسب و کار، معرفی شرکت یا سازمان گفته می شود که نیازمند انجام یک سری مراحل تخصصی است البته در کنار این مراحل؛ نیاز به رعایت اصول و قوانین خاصی خواهد بود که تیم‌ های طراحی سایت در همدان اغلب این قواعد را برای داشتن وب سایتی مناسب دنبال می ‌کنند.

طراحی سایت کشفی جدید در حوزه اینترنت!

در اصل طراحی وب سایت یک پروسه نه چندان دشوار اما تخصصی است که طی چندین لایه مختلف و با قرار دادن موارد زیر قابل ساخت خواهد بود که البته در اینجا به صورت مختصر به هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

-ساختن لایه‌های صفحات وب

– تولید کردن محتوای لازم

-سئو کردن صفحات

-انجام طرح های گرافیکی

آژانس دیجیتال سورینا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 300 سایت موفق توانسته است یکی از بزرگترین آزانس های تبلیغاتی در ایران باشد، جهت نمایش نمونه کارهای به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

فرآیندهای مربوط به طراحی سایت

اگر تصمیم به طراحی سایت دارید باید یک سری مراحل تخصصی را سپری نمایید، این مراحل به بهینه سازی و ساخت لایه های سایت کمک شایانی می‌ نماید.

فرآیندهای مربوط به طراحی سایت

-طرح اولیه وب سایت

طرح اولیه یا اصطلاحا که به آن وایر فریم می گویند به طرحی اولیه از وب سایت گفته می شود و باید صفحات سایت را مشخص نماید که هر صفحه چه عملکردی را داشته باشد. در این مرحله طراح سایت باید مشخص کند که چه عناصری در صفحه اصلی و دیگر صفحات وجود داشته باشد. شرکت های طراحی سایت در همدان ابتدا نیاز مشتری را بررسی می نماید و با توجه به آن اقدام به طراحی بخش ابتدایی وب سایت یعنی وایر فریم خواهد کرد.

-طراحی و استراتژی مربوط به گرافیک وب سایت

در این مرحله از طراحی سایت ابتدا باید معیارهایی را در نظر بگیریم و آن هم مربوط به موضوع سایت، نوع کسب و کار سایت و موارد دیگری است که با توجه به آنها اقدام به ارائه طرح های گرافیکی خواهد شد.

گرافیک سایت یکی از اصلی ترین بخش های یک صفحه به شمار می آید زیرا شامل محتوای بصری شده و بیشترین جذابیت را برای کاربران خواهد داشت که با استفاده از اپلیکیشن و برنامه های مختلف گرافیکی انجام داده می شود از این رو باید اهمیت زیادی به آن داد.

– کد و یا برنامه نویسی سایت

کدنویسی سایت برای مدیریت آن و در واقع جان بخشیدن به وب سایت خواهد بود. طراحی سایت در همدان این مرحله را با توجه به نیاز مشتری انجام می دهد.

به این صورت هزینه ایی که مشتری برای سایت در نظر گرفته و همچنین نیازهایی که دارد همگی سنجیده خواهد شد و با توجه به آنها اقدام به استفاده از روش هایی مانند طراحی با وردپرس و یا طراحی به صورت برنامه نویسی اختصاصی انتخاب خواهد شد.

در رابطه با تفاوت این دو معقوله باید بگوییم که طراحی با ورد پرس می تواند مقدار هزینه کمتری برای مشتری داشته باشد و البته طراحی با برنامه نویسی به صورت اختصاصی هزینه ها را افزایش می دهد.

-راه یابی به بستر جهانی

این مرحله قدم نهایی برای راه اندازی سایت است که خود شامل چند مرحله دیگر از جمله انتخاب نام دامنه، تعیین هاست مناسب و غیره خواهد بود.

این مرحله نیاز به انتخاب نام دامنه مناسب برای سایت دارد که اصول خاصی در این خصوص باید رعایت شود و همچنین انتخاب هاست که باید قادر به رفع تمامی نیازهای سایت باشد. شرکت های زیادی در همدان وجود دارند که هاست را در اختیار کاربران با قیمت مناسب قرار می دهند و انتخاب هاست و دامنه مناسب بر عهده طراح وب سایت خواهد بود.

آژانس دیجیتال سورینا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 300 سایت موفق توانسته است یکی از بزرگترین آزانس های تبلیغاتی در ایران باشد، جهت نمایش نمونه کارهای به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

از جمله اقدامات مربوط یه طراحی سایت در همدان

همدان یکی از شهرهای نسبتا بزرگ و پر جمعیت ایران است که دارای 55 هزار واحد صنفی شناخته شده مختلف بوده و با توجه به موقعیت قرار گیری شهر همدان و البته به دلیل اضافه شدن چندین کسب و کار اینترنی به حوزه اصناف این شهر باید بگوییم که بستر مناسبی به جهت طراحی سایت در حوزه های مختلف در این منطقه ایجاد شده است.

طراحان سایت موظف هستند با توجه به نوع کسب و کار به وظایف خود عمل نمایند و یک سایت کاربر پسند از همه لحاظ تحویل مشتری دهند و البته پشتیبانی از آن هم موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

شرکت های معتبر طراحی سایت در همدان از دو تیم مختلف استفاده می کنند. یکی برای ظاهر سایت و محتواهای بصری که قابل دیدن هستند که به صورت اختصاصی به آن فرانت اند می گویند و دیگری برای محتواهایی است که کاربر قادر به دیدن آن نیست و در واقع شامل یک سری کدنویسی ها می شود که اصطلاحا به آن بک اند می گویند.

البته این موضوع بستگی به نوع سایت نیز دارد. سایت ها در مجموع به دو گروه کلی ایستاتیک و دینامیک تقسیم می شوند. در سایت های ایستاتیک تنها نیاز به فرانت اند خواهد بود و اغلب در وب سایت هایی استفاده می شود که برای مدت زمان زیادی محتوای داخل آنها بدون تغییر خواهد بود.

سایت های دینامیک به گونه ایی هستند که نیاز به هردوی بک اند و فرانت اند خواهند داشت از این رو وب سایت به شکل پویا درمی آید. قسمت بک اند وظیفه پویا سازی سایت را بر عهده دارد.

برای طراحی سایت باید چه اقداماتی را انجام داد؟!

جهانی که امروزه در آن فعالیت داریم، طراحی سایت و کار در دنیای وسیع اینترنت می تواند بسیار موثر و یک راه پیشرفت به سوی خواسته های بشر باشد. حال اگر دارای کسب و کار و هنر و خلاقیت خاصی هستید می توانید نسبت به طراحی سایت خود اقدام نمایید تا تمام دنیا به آن دسترسی داشته و بتوانید کسب و کار خود را جهانی کنید. همین موضوع باعث رونق حرفه طراحی سایت در همدان شده است.

شرکت های بسیاری در همدان وجود دارند که اقدام به طراحی سایت می نمایند اما باید بهترین آنها را انتخاب کرده و این کار نیاز به بررسی و همچنین دیدن نمونه کارهای قبلی از شرکت خواهد داشت. همچنین شما به عنوان یک مشتری که می خواهد سایتی فعال را در اختیار داشته باشد ممکن است با یک چالش بزرگ همراه شوید و آن هم برآورد نشدن نیازهای دو طرف است بنابراین یکی از اقدامات ضروری و لازم برای طراحی سایت در همدان تهیه و امضای قرار داد؛ از خواسته ها، نیازها و انتظارات بین دو طرف خواهد بود. در این قرار داد مواردی زیر ذکر می شود تا در آینده مشکلی بین طرفین به وجود نیاید.

-تعهدات و انتظارات متقابل میان هر دو طرف

-مبالغ و چگونگی انجام پرداخت

-تاریخ و زمان مربوط به تحویل کار

-نحوه پشتیبانی از وب سایت طراحی شده

آژانس دیجیتال سورینا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 300 سایت موفق توانسته است یکی از بزرگترین آزانس های تبلیغاتی در ایران باشد، جهت نمایش نمونه کارهای به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

به مزایای طراحی سایت فکر کنید!

همدان شهری باستانی در ایران بوده که جزو قدیمی ترین تمدن و فرهنگ های کشور است. این شهر به دلیل منابع تاریخی، توریستی، صنعتی و غیره کسب و کارهای بسیاری را در خود جای داده است.

موضوعی که می تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این است که مشاغل در حوزه های مختلف نیاز به سایت دارند و دلیل اصلی طراحی سایت در همدان بیشتر شناخته شدن مشاغل و حرفه های مختلف خواهد بود. البته این تنها دلیل برای طراحی سایت نخواهد بود در ادامه به مزیت ها و فواید سایت می پردازیم.

به مزایای طراحی سایت فکر کنید!

-ترویج اینترنت بین مردم

اینترنت؛ امروزه به پناهی برای مردم تبدیل شده تا بدون تحمل ترافیک و مشکلات خارج شدن از خانه، به خرید و بازدید از لوازم مختلف بپردازند. اینترنت در بین جوامع و مردم فراگیر شده است این موضوع رفته رفته تبدیل به یک عادت شده است پس در نتیجه چه بسا اگر کسب و کار و حرفه ایی دارید آن را از طریق سایتی به مردم معرفی نمایید.

-اگر کسب و کاری دارید، داشتن وب سایت یک فروشگاه 24 ساعته است

برخی از کسب و کارها وجود دارد که تنها مختص به این شهر است و طراحی سایت در همدان منجر به دسترسی تمامی مردم جهان به این حرفه یا هنر باشد. باید بگوییم که طراحی سایت فروشگاهی در همدان می تواند بسیار مفید و موثر باشد زیرا مردم به صورت 24 ساعته و در کل روزهای هفته بدون تعطیلی قادر به مشاهده و بازدید از سایت خواهند بود. در واقع می توان گفت وب سایتی که در اختیار دارید؛ حتی در غیاب شما تبدیل به نماینده شما می شود.

-شناخته شدن توسط تمام جهانیان

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید در شهری که زندگی می کنید چند نفر نیاز به محصول شما دارند؟! ممکن است در مکان های دیگر نیز به حرفه شما نیاز باشد اما به اندازه کافی شناخته نشده باشید. طراحی سایت در همدان با توجه به صنعت های مختلفی که در این شهر توریستی وجود دارد می تواند موثر باشد. با وجود داشتن وب سایت می توانید کسب و کار خود را نه تنها به کل کشور بلکه به دنیا نشان دهید و مشتریانی خارج از مرز و بوم داشته باشید.

-معرفی خدمات بدون محدودیت زمانی و مکانی

بازدیدکنندگان سایت شما می توانند در هر زمان به سایت مراجعه کرده و شاهد آخرین رخدادها باشند. هیچ نیازی به مراجعه به صورت حضوری نخواهد بود و می توان عکس ها و محصولات جدید را به صورت آنلاین مشاهده نمایند و از نظرات یکدیگر باخبر شوند.

هزینه های مربوط به طراحی سایت

تا به حال توضیحاتی در خصوص سایت و نحوه عملکرد آن ارائه دادیم اما این اقدامات همگی نیازمند هزینه هایی هستند. این مسئله؛ که شروع هر نوع کاری هزینه هایی در بر دارد و بدون داشتن سرمایه و هزینه نمی توان اقدامات خاصی را در پیش گرفت واقعیتی محض است.

طراحی سایت در همدان مانند هر جای دیگری نیاز به فعالیت هایی دارد که هزینه هایی را بر خواهد داشت و کسی که وب دیزاینر است با در نظر گرفتن این هزینه ها و نیاز سنجی مشتری قادر به تعیین حدودی هزینه کلی خواهد بود به این دلیل می گوییم حدودی زیرا ممکن است در نیمه راه انجام پروژه مسائلی اضافه شود که هزینه ها را افزایش دهد.

در طراحی ابتدایی سایت چندین سوال مختلف وجود دارد. فرد طراح با توجه به نیازسنجی که از مشتری خواهد داشت می توانید برآورد هزینه ایی داشته باشد این سوالات عبارتند از:

برای سایت چه امکاناتی باید در نظر گرفت؟ پنل مدیریتی و همچنین پنل کاربری جداگانه برای سایت تنظیم شود؟ آیا سایت مربوط به کسب و کار خاصی است؟ سایت نیازی به پوسته اختصاصی دارد یا خیر؟ و غیره.

هزینه های مربوط به طراحی سایت

این سوالات تا حدودی می توانند در تعیین هزینه ها تاثیرگذار باشند اما علاوه بر سوالات مطرح شده باید به موضوعاتی دیگر که بیشترین تاثیر را برای تعیین نرخ قیمت طراحی سایت در همدان دارد اشاره نماییم:

-دامنه سایت

دامنه همان نام سایت شما است. پسوندهای مختلفی برای دامنه وجود دارد که رایج ترین آنها به صورت com, ir و البته موارد دیگر است. نام دامنه سایت شما بایستی متناسب با سلیقه و حرفه شما باشد از این رو یکی از دشوارترین مراحل خواهد بود زیرا این نام باید بسیار جذاب و کاربر پسند باشد همچنین خوانایی خوبی داشته باشد و در ذهن بماند.

نام دامنه سایت پس از خریداری تا مدت زمان یک الی پنج سال می تواند متعلق به شما باشد و بعد از آن در صورت پرداخت نکردن اجاره دامنه به شخص دیگری تعلق می یابد.

-هاست سایت

اگر تجربه طراحی سایت در همدان را داشته اید احتمالا با شرکت های زیادی در زمینه فروش هاست مواجه شده اید. در واقع هاست کامپیوترهایی هستد که دائما متصل به اینترنت بوده و روشن هستند. هنگامی که سایت بر روی هاست قرار داده می شود دسترسی به آن میسر خواهد بود.

هزینه مربوط به هاست بستگی به این موضوع دارد که هاست شما در داخل ایران و یا خارج از کشور باشد. هزینه هاست های ایرانی کمتر از خارجی است و می تواند مقرون به صرفه باشد. البته باید به مورد اعتماد بودن و سرعت هاست نیز توجه داشت. هزینه های مربوط به هاست به صورت سالیانه و یا ماهیانه انجام خواهد گرفت.

-انتخاب قالب

گاهی اوقات به دلیل استفاده نکردن از روش های کد نویسی می توان از قالب های آماده استفاده کرد. این قالب ها را می توان خریداری نمود و با توجه به وب سایت از آنها بهره مند شد.

-هزینه مربوط به طراحی سایت  

همانطور که پیشتر به این موضوع پرداختیم طراحی سایت در همدان به دو روش کد نویسی و همچنین وردپرس یا برنامه های آماده انجام داده می شود. با توجه به نیاز کاربر باید بگوییم که استفاده هر کدام از روش ها می تواند هزینه هایی را در بر بگیرد منتها انتخاب روش اول؛ به دلیل کد نویسی به صورت اختصاصی به هزینه بیشتری را شامل می شود.

-هزینه های تولید محتواهای موجود در سایت

طراحی یک سایت فروشگاهی در همدان و یا هر نوع سایت دیگری نیاز به تولید محتوا دارد این یک قانون است و تنها برای یک شهر وجود ندارد. شما در هر جایی که اقدام به طراحی سایت نمایید باید یک سری محتوای متنی و تصویری را درج کنید که به بازید و افزایش رتبه سایت شما کمک کند. هزینه مربوط به تولید محتوا نیز باید توسط مشتری پرداخته شود.

-سئو کردن سایت بعد از طراحی

هر سایتی بعد از انجام طراحی های لازم نیاز به سئو دارد. در واقع انجام سئو، سایت شما را به موتورهای جستجو معرفی کرده و آن را بهبود می دهد. در صورت انجام ندادن سئو، سایت شما رتبه ایی نخواهد گرفت و ممکن است بازدید زیادی نداشته باشد.

-پشتیبانی سایت را فرموش نکنید!

هنگامی که یک گل را در گلدان قرار می دهید مسلما نیاز به مراقبت های بعد از کاشت نیز خواهید داشت در غیر اینصورت گلدان شما از بین خواهد رفت از این رو پشتیبانی سایت هم می تواند به همین اندازه مهم باشد.

تمامی کد نویسی ها و محتواها و هر آنچه که به سایت مربوط است نیاز به آپدیت و چک کردن به صورت هفته ایی و سالیانه خواهد داشت از این رو پشتیبانی سایت یکی از اقدامات مهم در طراحی آن خواهد بود. خوشبختانه تمامی این اقدامات در کمپانی های معتبر طراحی سایت در همدان انجام داده می شود.

-هزینه های مربوط به آموزش

توجه داشته باشید وب سایتی که برای مشتری طراحی می شود و به مرحله اتمام کار خواهد رسید قبل از اینکه مشتری خود به تنهایی قادر به مدیریت آن باشد؛ نیاز به سپری کردن یک الی دو جلسه آموزش کار با وب سایت را خواهد داشت از این رو فرد یا شرکت طراح موظف است تمامی آموزش های لازم در خصوص کار با سایت را به مشتری آموزش دهد.

آژانس دیجیتال سورینا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 300 سایت موفق توانسته است یکی از بزرگترین آزانس های تبلیغاتی در ایران باشد، جهت نمایش نمونه کارهای به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

شرکت های طراحی سایت در همدان

جالب است بدانید در جهانی که زندگی می کنیم میلیون ها سایت وجود دارد که البته هیچ کدام از آنها عمری بیشتر از بیست و اندی سال ندارند و دلیل آن هم پیدایش اولین وب سایت در 30 سال گذشته است.

رفته رفته پیشرفت هایی در این زمینه حاصل گشت و اکنون شاهد چندین میلیون وب سایت هستیم. طراحی سایت در همدان به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. همدان به مانند گذشته که یکی از با تمدن ترین شهرهای ایران بود امروزه نیز با پیشترفت مردمان این دیار نیازهای زیادی برای طراحی سایت وجود دارد.

ورود نمودن به دنیای تکنولوژی و ارتباطات راهی سریع برای پیشرفت هر منطقه ایی است و البته که بستر ایجاد این کار در ایران وجود دارد.

همدان شهری است که مشاغل مختلفی در آن قرار دارد و نیاز به طراحی سایت در همدان زیاد است. هم اکنون شرکت هایی وجود دارند که این کار را با تجربه و مهارت برای مشتریان انجام می دهند. وجود افراد متخصص برای طراحی سایت بسیار موثر است زیرا این حرفه نیاز به دانشی خاص در این زمینه دارد.

این شرکت ها تخصص خاصی در طراحی سایت با انواع برنامه ها از جمله کد نویسی با زبان های مختلف و همچنین سیستم های طراحی سایت به صورت آماده خواهند داشت. طراحی لوگو و طراحی اپلیکیشن نیز از دیگر مهارت های مربوط به این کمپانی ها خواهد بود. سئو سایت، تولید محتوا و پشتیباتی 24 ساعته از سایت نیز بر عهده شرکت طراح است.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها

طراحی سایت ممکن است با قیمت های مختلفی همراه باشد و البته باید بگوییم که قیمت سایت فروشگاهی در همدان ممکن است با سایت های دیگر متفاوت باشد و دلیل آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. در سایت های فروشگاهی قابلیت هایی وجود دارد که با توجه به آنها می توان قیمت طراحی سایت در همدان را مشخص کرد.

-وجود درگاه بانکی در سایت

-وارد کردن محصولات بی شمار در سایت

-متصل شدن به سیستم های پستی در کشور

-مدیریت و کنترل محصولات سفارش شده

-وجود وبلاگ برای فروشگاه (نیازمند به تولید محتوا)

-متصل شدن به سیستم پیامکی برای خرید محصولات و اطلاع خریداران

-قابلیت قرار دادن تصاویر و ویدیوهایی مربوط به کالاها

-ویژگی چند زبانه بودن برای اطلاعات محصول و غیره

این موارد می توانند با توجه به نیازهایی که مشتری از طراح دارد متفاوت باشد از این رو ما تنها به چندین مورد پر اهمیت تر در وب سایت های فروشگاهی اشاره کردیم.

تفاوت طراحی سایت فروشگاهی با دیگر سایت ها

سخن پایانی

همدان یکی از شهرهای متمدن و تقریبا پر جمعیت ایران است که با توجه به آمارها اصناف مختلفی در این شهر وجود دارند که نیازمند به طراحی سایت خواهند بود. طراحی سایت در همدان توسط افراد متخصص با توجه به در نظر گرفتن مواردی خاص انجام می گیرد که از ابتدایی ترین آنها بررسی نیازهای مشتری خواهد بود.

سایتی طراحی شده با توجه به کسب و کار مشتری اقداماتی باید روی آن صورت گیرد که همگی هزینه هایی را در بر خواهد داشت. تمامی این هزینه ها از قبل به صورت حدودی مشخص شده و در قراردادی مابین طرفین درج و به امضا می رسد.

آژانس دیجیتال سورینا با بیش از 10 سال سابقه درخشان و طراحی بیش از 300 سایت موفق توانسته است یکی از بزرگترین آزانس های تبلیغاتی در ایران باشد، جهت نمایش نمونه کارهای به صفحه پروژه ها مراجعه نمایید

شماره تماس جهت مشاوره رایگان

تماس بگیرید

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *